ALV 2023

• 30 november 2023

Gisteravond was de Algemene Ledenvergadering. Naast het jaarverslag van secretaris Jeroen Knol en het financieel verslag van penningmeester Leo Heuvelink stond de avond in het teken van herinneringen. Aan de hand van archiefbeelden werden we meegenomen naar vervlogen tijden op en rondom de Goorse IJsbaan.
Tevens hebben we afscheid genomen van onze zeer gewaardeerde voorzitter André Bouma. André heeft een goede vervanger kunnen vinden. Unaniem werd besloten Ard van de Maat als voorzitter te benoemen van de club. Tevens is Caroline Meijers gestopt als bestuurslid en trainster van de Goorse IJsclub. We missen haar bevlogenheid en ervaring enorm. André en Caroline heel veel dank voor alles wat jullie voor de GIJC hebben betekend.