De Goorse IJsclub

De koudste club met de warmste uitstraling!

Kom schaatsen bij de Goorse IJsclub!

Bij de Goorse IJsclub kun je leren schaatsen, je techniek verbeteren en de gezellige, sportieve sfeer op het ijs proeven. Heb je zin om dit ook te ervaren? Ga dan dit seizoen met ons mee naar IJsbaan Twente. Op de binnenbaan is er ruimte voor kinderen vanaf zes jaar die graag willen leren schaatsen. Ook op de buitenbaan zijn nieuwe leden van harte welkom. Indien je belangstelling hebt, is het altijd mogelijk om deel te nemen aan een proeftraining. U kunt ons bereiken via info@goorseijsclub.nl

Wedstrijden

In het seizoen 2023/2024 zal de jeugd weer deelnemen aan wedstrijden. Deze worden georganiseerd door de KNSB Regio Oost.

Skeeleren

's Zomers skeeleren we samen met de Hengelose IJsclub.

Diploma's

Er wordt gereden voor het behalen van de verschillende diploma’s in Enschede. Deze worden georganiseerd door de trainers.

Natuurijs

Bij natuurijs staan de schaatsdriedaagse, kortebaanwedstrijden en misschien een Elfstedentocht op het programma.

Jeugdactiviteit

We organiseren elk jaar aan het eind van het seizoen een leuke activiteit voor de jeugd

Weissensee

Eind januari wordt de jaarlijkse alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee gehouden. We verblijven in waldpension Putz in ‘Berg in Drautal’. De sfeer op en naast het ijs, de gemoedelijkheid van de Oostenrijkers, de gastvrijheid van waldpension Putz is heel bijzonder en echt de moeite waard om te ervaren!

Onze sponsoren